Stichting OPET (Organisatie Psycho-Energetische Therapie) is een vakorganisatie, die de belangen behartigt van psycho-energetisch therapeuten, die afgestudeerd zijn aan de SIO (School voor Intuïtieve Ontwikkeling). De SIO voldoet aan de kwaliteitscode voor opleidingsinstellingen voor kort beroepsonderwijs en staat als zodanig ingeschreven in het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs.

Doelstellingen van de OPET

• Versterken van de maatschappelijke positie van de psycho-energetisch therapeut. We geven voorlichting aan diverse organisaties, zoals de Arbodienst, UWV, hulpverleners bij rouwverwerking en aan coaches. Ons doel is een samenwerking met verschillende instanties.
  • Stimuleren van de psycho-energetische werkwijze en technieken door aangesloten psycho-energetisch therapeuten te ondersteunen en te adviseren. Dit doen we door middel van educatieve uitwisseling en ontmoeting tijdens studiedagen en workshops en hulp bij het opzetten van een eigen praktijk.

Voor vragen/opmerkingen kun je Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. opnemen met het bestuur.

Copyright © Stichting O.P.E.T.