Ben Kappert                                                    Reg.nr. 2010/045

Website: Praktijk NU.ance Ben

Website: Stichting NU.ance

Beste lezer,

Welkom op mijn persoonlijke pagina.

Mag ik me even voorstellen.

Ik ben Ben (1948)

Vanuit mijn middenkader- en management achtergrond binnen de gezondheidszorg ben ik 'geschoold' in counseling en coaching en het begeleiden, vaak vanuit de ratio en analytisch/ resultaat gericht denken.
Door mijn persoonlijke 'levens- lessen ' is bij mij de behoefte ontstaan om me meer te gaan verdiepen en daarbij 'te willen werken' vanuit de gevoelskant (het hart) en de intuïtie.
Ervaring:
Als ' ervaringsdeskundige ', ben ik rond 1996 in contact gekomen met mijn spirituele leraren en heb daarbij de ' andere kanten ' van mezelf mogen ontdekken, een ware zoektocht van: ' de buitenkant ' naar 'de binnenkant .'Centrum Harel'
In die periode heb ik voor mezelf het begrip spiritualiteit uitgediept en uitgewerkt, voor mij persoonlijk betekent dit; ' - kritisch 'Zelf- onderzoek', 'Zelf '- verdieping en  ' Zelf- Bewust - Zijn ' - ontwikkeling .
Sinds die tijd beoefen ik diverse vormen van meditatie o.a. T.M . www.tm.nl  en maak daarnaast gebruik van visualisatietechnieken en ontwikkel me verder op spiritueel -, intuítief- , psycho- energetisch-, en counselend /coachend gebied.

Als logische stap hierop, heb ik cursussen Reiki Natural Healing 1 & 2, 3a, gevolgd, waar ik mijn energetische gave heb mogen ontdekken.
Aansluitend hierop, ben ik in 2005 gestart met een HBO opleiding voor Geestelijk Genezer/ Paranormaal Therapeut, aan het Estercollege, waarvan ik, in juni 2006, het 1e jaar positief heb afgesloten.

In 2006/2007 heb ik  een jaar een opleiding tot Energie- genezer gevolgd.

Uiteindelijk heb ik ' mijn richting ' gevonden bij de S.I.O. ( School voor Intuïtieve Ontwikkeling ).
In september 2007 ben ik daar gestart met de deeltijdopleiding Psycho-  Energetisch Therapeut, om hiermee mijn kennis en vaardigheden verder uit te bouwen. www.siomariamajoor.nl   Deze opleiding heb ik in juni 2010 afgerond.

In maart 2011 heb ik bij de S.I.O. de opleiding 'meditatietrainer' afgerond.
Daarnaast heb ik meermaals de S.I.O training ‘ Verandering & Groei’ mede mogen begeleiden.

Tevens ben ik aangesloten bij de stichting O.P.E.T.
Dit is de (vak) Organisatie Psycho- Energetische Therapie. www.stichtingopet.nl

Daarnaast  ben ik ruim 5 jaar werkzaam geweest binnen de (telefonische) hulpverlening. www.sensoor.nl
In die periode  heb  ik met name geleerd goed naar 'de ander ', maar zeker ook naar mezelf te ' luisteren en kijken '.( waarnemen en onder- scheiden)

Op dit moment werk ik als vrijwilliger in de terminale zorg, VTZ : www.thuistotheteinde.nl

Informatie:
Als je na het lezen van mijn site: zie boven,
informatie en/of een ondersteunend consult wilt, nodig ik je 'van harte' uit dit kenbaar te maken.

Ben

Je kunt me telefonisch en /of via mail of msn benaderen, onder Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op, via mail en/of telefonisch, waarbij we een  (vervolg)afspraak kunnen maken.